trojsil byl experiment.
Jsem maloměstskou krysou, co miluje, co tvoří, co ožírá kosti jenom z nudy a touhy po zjištění chutě morku. Je to zvědavost a touha po hledání hranic, co pomáhá krysím nohám. Nehledí na eroticismus jako na pouhé levné či drahé porno. Hledá informace, kdy z pouhého erotikós, vznikl –ismus. Co je za koncovkou, proč [b]yla vytvořena? Co jsou ta tajemství prenatální fáze?
To možná ta krysa zjistí pomocí tvor[b]y. Prolézejte a tře[b]a se ke kryse připojíte se stejnou touhou – o[b]jevit taje našeho prvotního hříchu. Jsem [b]ar[b]orou, držitelkou lucerny ve světě tmy.
/idaDekadentní poetismus
instagramSezení metra zpestřuje animovaná reklamní tabule se snahou prodat mi nejnovější tablet amerických sadařů z manufaktur čínských provincií.
Již od dadaistů dvacátých let (a pravděpodobně bezpočtem tvůrčích osobností před nimi) se tvůrce ohání frázemi po smrti uměleckého řemesla a zhoubě umění samotného. Jejich nářky doposud historie vždy přežvýkala v zesměšňující pokus hlodavé nedoceněnosti.
Nechť raději umění zůstane ve sféře elit a zbohatlých dětí předchozích géniů, než aby zdegenerovaná společnost prosazovala výsledky svých komerčně motivovaných uměleckých procesů v popředí národních kultur.
Ostatně málokterý individualista se ohání za uznáním své vlasti. Bezpočet virtuální chvály z nadnárodních končin utvrzuje tvůrce v bezsmysl hranic.
Totiž proč brát v potaz historický původ národní hrdosti, když nechá se leckdo svést nejobyčejnější hodnotou v lepším případě finančního zisku a v tom pravděpodobnějším, kliknutím tisíce mil vzdálených opic na dálku masturbujících ego.
/br triapul.cz